tisdag 13 januari 2015

Det är bara jag

Jag kan stå i duschen och fundera på om jag har shamponerat håret redan. Minns fan inte, så jag gör det (eventuellt en andra gång då)
Jag drar ur mig fräcka kommentarer till personer det kanske är högst olämpligt att säga det till. 
Jag skrattar ibland lite för högt åt mina egna skämt och tycker att jag är otroligt rolig själv. 
En motgång och hela min värld kan raseras. 
Så osäker och mesig att jag blir dryg och irriterar folk. 
Har världens sämsta minne och är fruktansvärt förvirrad, slarvig och okoncentrerad. 
Tror att jag är otroligt sexig när jag dansar på fyllan. 
Har väldigt svårt att ta kritik då jag börjar ifrågasätta hela min existens. 
Flirtig
Inser att även om jag försöker framhäva mina dåliga sidor så finns det dom som tycker att jag "ska vara så jävla bra och reko"
Jag hatar aldrig 
När jag älskar så gör jag det till 200%
Förlåter mycket, men glömmer aldrig
Har alldeles för lite jävlaranamma och alldeles för mycket tycksyndommighäriminofferkofta.

Mitt liv är en pågående process och jag jobbar på det varje dag mer eller mindre. Och jag tror på riktigt att "The best is yet to come"





Inga kommentarer: