fredag 30 januari 2015

Focus on what matters most

Nu var det en månad sedan jag skrev en statusuppdatering på FB. 
Jag är inne och tittar, men inte alls lika mycket längre. Kanske ändras det så småningom, kanske blir det mer, kanske mindre. Men jag tycker det är jäkligt skönt som det är nu. 

Och idag tog jag bort nästan alla som jag följer på Instagram. Inte för att dom är tråkiga eller för att jag inte tycker om dom. Herrejösses, jag har världens mest fantastiska människor där. Men det tar för mycket tid. Jag ska hela tiden titta gå in och titta på vad alla andra gör istället för att fokusera på mig och mitt och allt som sker utanför mobilvärlden. 

Jag ska oxå försöka minska ner lite  på bilder jag lägger upp där. Det matar ju även mitt bekräftelse- och uppmärksamhetsbehov. Men oavsett så kommer jag lägga upp ca 200% mer än vad de flesta andra gör.
Vissa kanske tycker jag överdriver, men det är nåt jag gör för mig själv. ett test. kanske håller det en vecka, en månad, sex månader...vem vet. 

Bloggen lever dock vidare....;-) 




Inga kommentarer: