tisdag 13 januari 2015

Hur mycket man än önskar

Det funkar visst inte så. Det funkar inte att bara tänka på det. 
Dom som inte är där, dom som fortfarande hittar ursäkter tycker att detta bara är drygt och jobbigt att läsa. (jag har varit där) Men det handlar inte om det JAG eller någon annan skriver det handlar om DIG och DINA tankar. Men tänk va lätt det hade varit att skylla detta på någon annan.  
Ibland kanske man måste börja överdriva. Vissa funkar så. Andra börjar sakta. Vi är alla olika.
Men BÖRJA om det är det du vill. 

Mitt framsteg är att gå till gymmet när det är mycket folk. Erkänner att jag får en klump i magen när jag ser massor med bilar utanför. Blir lite osäker och nervös. Men jag går dit. Jag gör det jag ska. Sen går jag hem och mår så jäkla bra !!!!

#jagärgrymjaggårpågym


Inga kommentarer: