fredag 30 januari 2015

Vilken dag

Trots att det är torsdag så har den här dagen varit helt jävla fantastisk. 
Började med att få krama på Vilding Minst. Då Vilding Stor glömt att han hade slöjd och inte alls var på skolan när jag kom dit. 


Förmiddagen på jobbet gick snabbt.
Och på lunchen beställde jag en resa. Fatta det då ??!!
En resa!! JAG ??!!! JAG ska få åka utomlands!! JAG !!!!!!
Hur länge har jag inte drömt om det?? Hur avis (men inte missunnsam) har man inte varit när ALLA ANDRA I HELA VÄRLDEN har instagrammat fot mot hav/pool-bilder. 
Om "ett tag" är det min tur. 
Och jag får åka med någon jag älskar. Svårslaget!!



Efter jobbet svettades jag en timme på löparbandet på Parken Fitness. 
Tack till Jenny som var en enorm motivation fast hon inte ens visste om det. 



Kommer hem till TVÅ brev från D

Nu dusch, en cola light, sen sova. 
I morgon är det Fredag och mina bästa vilda kommer hem. 
Bio, övningskörning, spel, mys och ev A-lags match på IP. 

Life is pretty damn good right now




Inga kommentarer: