söndag 18 januari 2015

It's time to believe in myself.

Jag försöker hela tiden att peppa mig själv och på nåt vis ljuga för mig själv. 
Tex som med träning och kost och med körkortet. Jag säger till mig själv, att jag KAN fixa det här. Jag kommer att göra det. Jag säger det om och om och om igen. 
MEN, det finns fortfarande en liten men ack så elak röst inom mig som hela tiden säger emot. 
"Du är för dum för att fixa det där körkortet, det fattar alla och det fattar du själv" "Du har alltid varit en tjockis och du kommer alltid att vara en. Du är för svag för att klara av det här. Ät choklad och må dåligt istället. Vem tror du att du är" "Han älskar inte dig på riktigt" osv osv
Alltså min inre röst är så jäkla elak och jag försöker allt vad jag kan med att få bort den. Men det är så jävla svårt. Och den gör mig så ledsen och den hindrar mig till att bli så bra som jag kan bli. 

Måste verkligen bli ändring på detta. Jag måste börja tro på mig själv på riktigt. Till 100%


Inga kommentarer: