söndag 14 februari 2016

Det är så fult att erkänna

Woohooo...singel. Så jävla skönt. Kan göra vad jag vill tjohoo. Skiter i rosor och presenter och kärleksförklaringar. Jag Bryr mig inte. Alla hjärtans dag kan man fira med sina barn och familj. 
Ja, självklart kan man det. Och självklart är den kärleken den största. 
MEN.......MEN men men men men.......men det tar onekligen emot att erkänna att JAG VILL OXÅ HA NÅGON. Någon som älskar mig. En vuxen person. En man. Någon som skriver på FB att jag är den vackraste han vet. Eller ett gulligt sms där det står att jag är älskad. En liten ros om man så vill. Vill höra ord som värmer. 
Jag vill oxå!!! Varför är jag alltid ensam? 
Idag vill jag inte vara det. Jag vill vara speciell för någon..........för någon som är speciell för mig. 

Kvälls-bluesen har infunnit sig som ni märker. 
Nä, det ordnar väl upp sig snart. I nästa andetag vem vet. Det går ju liksom lite upp och ner i min värld. (kanske därför jag är singel JÄMT) ;-)

Inga kommentarer: