onsdag 17 februari 2016

No regrets

All smärta man gått igenom, allt man kämpat för, allt man gett sin energi till, alla tårar, alla skratt, alla minnen, alla misstag....allt har och har haft en mening. Jag är där jag är idag pga alla mina val. Och FAKTISKT, så när jag ser tillbaka på mitt liv (som har varit riktigt jävla nattsvart och jobbigt i vissa perioder) så har det ändå varit värt det. Jag sitter med dom två bästa killarna i världen och känner mig lycklig och nöjd med mitt liv ändå. Jag är nöjd för det är inte perfekt. 
Det är lortigt, kaosigt, lyckligt, fantastiskt, ledsamt, argt, mysigt osminkat, uppiffat, underbart, roligt, förvirrande, osäkert, spännande, oförutsägbart, ledsamt, skrattande, patetiskt, ostrukturerat, stressigt, tråkigt, lugnt, härligt, värmande. 
Men framför allt VERKLIGT. 


Inga kommentarer: