tisdag 9 februari 2016

Träning x2

Bra start och bra avslut och däremellan var det också bra :-)
Började dagen på Arena där världens bästa Obeka var. Jag vart så glad !!!! 
Sen vart det lite lunch hos min MJ med tillhörande terapi såklart. Underbart med lite kvalitetstid när tillfällen ges. 
Sen jobb med världens bästa kollegor. Fasen va jag har saknat dom !!!
Efter lite jobbig info tidigare på dagen så kände jag inte för att åka hem och sätta mig i soffan och älta. Jobbar vidare på mitt löfte till mig själv, att göra det bästa av situationer och känslor. Så jag tog mig till gymmet igen och körde ett riktigt jävla skitjobbigt intervall pass på crosstrainern. Avslutade med 10 min på löpbandet, och det känns så mycket bättre nu. 
Duschat och ligger nu i sängen. Har några timmars sömn att ta igen, så tänkte göra det nu. 

Puss och kram. Dröm sött och vakna blött

Inga kommentarer: