tisdag 16 februari 2016

Tisdag

Jobbat. Har gått så jäkla bra pga diverse anledningar. Det är vår i luften. Så mycket kan jag säga ;-) 
Åkte hem. Skjutsade grabbarna på fotbollsträning. Åkte iväg till Arena och körde 5,5km intervall på crossen. Hämtade grabbarna. Åkte hem till min "svärmor". Där vart vi bjudna på semla och bullar och trevligt sällskap. Underbart !!!
Kommer hem och helvetet brakar lös. Såååååå osams vi vart. Men vi ordnade upp det och vi kom fram til att vi är bäst fast vi bråkar ibland. 
Ludde: "När jag och Hugo gick hem från skolan idag så pratade vi om hur bra du är mamma!!"
Älskade ungar *snyft*

Och från ingenstans så hör jag HUgo från toaletten; "JYRI!!"
Japp, det var den lilla hamsterjäveln hahaha Alltså, va fan !!! Buren är numera täckt med silvertejp (ja så kul har jag med det nuförtiden *suck*) Så ja, Jyri is home. 


Inga kommentarer: