fredag 26 februari 2016

Jag har ett bra liv

Jag har inget perfekt liv. Men jag har ett riktigt bra liv som innehåller det som livet är. SÅ jag är rätt nöjd med det mesta. Även om jag ibland är skitförbannad, ledsen, sårad eller vad det nu kan vara så är jag tacksam över hur dagarna spenderas och att jag faktiskt fortfarande koncentrera mig på och försöker göra det bästa av det jag har och dom situationerna som dyker upp.

Det har varit mycket träning, jobb och häng. Träningen går bra och jag får till och med beröm på gymmet. Så himla kul!!! 
Tacos-onsdag och idag Sushi-torsdag med Skägget. 
Vid lunch ringde det på dörren och där stod min förstfödda som bara ville hälsa på en sväng på vägen hem från slöjden. UNDERBART!!!
Jag har fått mina nya glasögon. Jösses va bra jag ser helt plötsligt.  Jag har fått kramats och skrattat varje dag. 
Ni hör ju vad bra jag har det. 
Guldkant-check!!



Inga kommentarer: