fredag 24 juni 2016

Bra start

"Mamma, är det såhär en sumobrottare känns?" Att bli klappad på magen av sin yngste son och få den kommentaren är ju peppande hahaha
Aja, i en ytlig värld av fejk boobs, fejk ögonfransar, fejk ögonbryn, magoperationer, fettsugningar, botox, nosejobs, analblekningar, lösnaglar och proteinpulver så känns det lite originellt och charmigt med en fet och naturlig mage. Speciellt nu när man inte knullar med någon. Då gör det inte så mycket om det hänger och fladdrar lite här och var. Går ju att dölja bakom en tant-tunika eller nåt. Tur man har en sån fantastisk personlighet som får folk på fall. För alla gillar väl en bitter jävel ;-)
Äsh då......jag kommer alltid ha en fläbbig mage. Har alltid haft. Får väl förlika mig med det ödet. 
P.S jag skulle säkert oxå fixa till det som behövdes om jag hade pengar ;-) Men för mig måste det börja inifrån. När allt är klart där, då kan man se på sig själv och bestämma sig då. Är man nöjd inifrån kanske man ser sig själv på ett helt annat sätt i spegeln. Vem vet. En dag kanske jag är där. Hoppas!!!

Inga kommentarer: