fredag 17 juni 2016

Jahapp

Den här helgen blir ju en prövning kan jag lova. När det är kaos med känslorna så måste jag anstränga mig för att komma i balans och kunna njuta av min ledighet. 
Ska nog gå. 

Känner mig oxå dum. Dum för att jag anklagar och blir arg. Det är inte honom jag ska bli arg på, det är mig själv. Men ibland är det skönt med en urladdning. Men ja, det är faktiskt mitt fel. Mitt fel att jag går på samma sak igen, fast jag vet. Man vill ju så gärna tro....men jag måste släppa det här nu. Utan drastiska åtgärder så blir det aldrig bra. Jag måste hitta lyckan själv. Inuti, så som jag jobbat för det tidigare. Även om det är svårt då jag kan tillåta att en person kan få mig att må så underbart bra och få mig att känna mig fantastisk, vacker och speciell. Samtidigt som jag aldrig känt mig mer värdelös, fet, otillräcklig och obetydlig. 
Nu går jag vidare (igen) Kanske en dag.....


Inga kommentarer: