måndag 27 juni 2016

När man har tråkigt är det tur att FB finns

Tester. Hur kul är dom inte?? 

Bra i sängen vettefan. Men kärleksfull är jag och tar hand om mig själv gör jag iallafall :-)

Kyssar!!! Finns det nåt mer upphetsande och mysigt. Oavsett vart dom hamnar. Men jag ÄLSKAR en varm kram också. Känslorna som kan uppstå i en kram. Den kan säga förlåt/jag älskar dig/jag har saknat dig/släpp mig aldrig mm
Skulle säga 50/50 där 

Tålamod. Jo då. Ibland tryter det men det brukar ta ett tag. Ilska, ja ibland. Kärlek, massor!!

Ingen surprise för mig där inte. Går inte att förklara det.......oavsett vad så älskar jag honom.

Hahaha "studsig rumpa" jo jag tackar jag. 



Galen är kanske inte ett ord jag skulle beskriva mig själv som. Men det beror ju helt på vem man frågar haha

Ja råd kan man ju alltid komma med ibland. Ljuga är jag SÄMST på. Går inte. Om jag är utmärkt på kärlek, njae. På att ge det isåfall. Har ibland lite svårt att ta emot men har blivit bättre. 

Så rött så rött 








Inga kommentarer: