lördag 26 augusti 2017

Förmiddag

Dricka i lekparken efter en cykeltur ner lå stan med dom vilda. 


Vi kollade in matmarknaden utanför jobbet som ICA arrangerat. Så himla coolt. Mat från världens alla hörn. Underbart med kultursamarbetet. 



Så blev det en tur till Oti en sväng oxå. Bra dag än sålänge. 


Jag hör honom säga "STARK korv tack. OCH stark senap!!" Å så flinar han och erkänner att han tog stark ketchup oxå. Jag hyttar som vanligt och tråkigt nog med pekfingret och påminner honom om alla gånger då han svettats och klagat efter han ätit stark mat. För han säger alltid "Varför sa du inte åt mig för?!" Efter VARJE GÅNG. Det tog ett tag den här gången och jag tänkte att han faktiskt klarade av detta riktigt bra. Mmmm.....eller hur. "Å fy fan va starkt!! Köp en till dricka åt mig!! Shit, på riktigt, den var skitstark!!" Here We go again. 
Hugo: Daniel, va hände med manligheten???



Inga kommentarer: