lördag 23 januari 2010

Allt är så lätt att säga


Herregud va tankarna går på högvarv när man är själv om kvällarna.

Det är nog därför jag hatar att vara själv...då blir det liksom bara jag och tankarna, och gör att jag känner mig ännu mer förvirrad än vad jag redan är.

Att tänka tar på krafterna, det kan verkligen göra en person (läs mig) helt utmattad.
Men just nu orkar jag inte bry mig, jag mår bra i NUET och det är nåt man måste göra ibland.
Vet inte hur mycket man ska tänka framåt, morgondagen kanske inte ens kommer.
Man plannerar och resonerar som om man VET att man ska leva hur länge som helst ??!!!

Det finns inga garantier för någonting,
det livet du plannerar idag kan vara över i morgon.
Det behöver inte handla om döden, det kan handla om andra personers aggerande och känslor.


Inga kommentarer: