lördag 23 januari 2010

Jag börjar i morgon

Har haft en toppen dag so far, med mina barn på stan. DOm har varit jätte snälla och på bra humör så det är bara att tacka och ta emot.
EN fika på Vallonen blev det så klart med killarna och Anna. ;)
Nu har vi precis käkat lite mat, mumsar lite lördagsgodis....(får se om det blir nåt kvar tills ikväll) DOm har ju ärvt glupskheten efter deras mor.

SÅg en tjej på stan idag som jag känner lite grann och hon hade gått ner så mycket i vikt. 25kg sa hon !! herregud !! SÅ himla duktig. Och hon var så fin och strålade på nåt vis.
Där var jag för ett år sen. -23kg.....nu har jag plusat på lite men ligger fortfarande på minus. ELler kan man säga så hahahahaha

Har ju gått ner 23kg sommest men nu ökat på lite......eller nja lite och lite lite för mycket kanske man ska säga. :(
Ush känner mig inte speciellt attraktiv i min kropp just nu. Inte avlappnad utan går mest omkring och tänker på alla vlkar hit och feta röven dit.
Men ögonen är fina ;) SÅ totalt genom ful och äcklig känner jag mig inte. Bra va ;)

Men hon gav mig lite motivation genom att bara vara så där snygg.

men nu ska här mumsat lördagsgodis....jag börjar i morgon ;) PATETISK är ordet, och jag bjuder på det ;)

Inga kommentarer: