söndag 24 januari 2010


Den överuppsvullda magen är här
Godissuget gör sig ständigt påminnt
Finnarna som lyser så fint på hakan är här
Spegelbilden från helvetet är här
och det icke existerande tålamodet är här
För att inte tala efterfem suget.
Allt detta tyder bara på EN sak, eller nej jag är ju gansa mycket så innan men mest nu i denna period:

Snart kommer mensen

Härligt att ha den så fint rinnande på fredag när det är fest. Shit, jag kommer inte att hitta nåt att ha på mig, allt kommer att se för jävligt ut, sminket kommer att bli helt fel och jag kommer att känna mig tjockast i världen.

UNDERBART, fredagen ser lite mörkare ut nu än den gjort tidigare.
Men man vet aldrig, med tillräckligt mycket vin i tunnan så kan det bli bra ;)

2 kommentarer:

Carina sa...

Förstår precis vad du menar. Men efter veckan tycker jag att man blir precis tvärt om - supersnygg! Något att längta efter!

Unknown sa...

Naaaaaaaaaaaaaaaaej! Fredagen kommer bli fantastisk!! Fattaru´ väll!!