måndag 25 januari 2010

Ibland glömmer jag bort vilka jag känner

Ibland när jag är på stan och går omkring i min lilla värld så kan människor passera och så kommer jag på, sisådär 10 steg senare att "oj, den där kanske jag skulle ha hälsat på"
Det är handlar ju inte om personer jag känner väl (tror jag) ;) , utan sånna där som man känner igenom någon annan, genom deras blogg, genom facebook, träffats på nån fest osv osv

Men fan Figolitomannen gjorde mig sur en gång. Han berättade att han hade intrycket av att jag var snobbig.....det är iofs helt ok, det får man tycka, men anledningen var urusel.
Jag hade gått förbi han och snyggos brorsa, sagt hej....typ, sen hade jag gått förbi igen och inte sagt någonting. Och då vart jag helt pllötslligt skum och snobbig och det höll dom båda med om.
VA FAN DÅ !!! Grrrrrr
Varför är det bara upp till MIG, kan inte dom börja prata och vara så där trevliga som jag borde ha varit.
Jag har redan brottats med Figo och vi har rett ut detta, och nu vågar han inte säga nåt mer ;)

Detta är en kort historia och MIN version ;)
Figo, snälla slå mig inte. Jag gillar ju dig.

Inga kommentarer: