söndag 31 januari 2010

lite bilder från kryssningen


Hade det skit roligt på kryssen. Och super skoj att man träffade carro och Martin där :)
Vi träffade roliga människor. Några killar från varberg som vi dansade med hela kvällen.
Jag kom i säng vid halv sex på morgonen (MIN SÄNG.......!!) Japp Tanten kan parta än.
Vi:
Dansade MYCKET
Drack LAGOMT
Åt LITE
Blev bjudna på champange i lyx sviten
Sjöng INTE karaoke
Gick vilse
Träffade roliga människor
Spanade
Men vi höll oss så lugna att jag blev förvånad över mig själv.
Men skit roligt var det !!!
Men vid ett tillfälle trodde jag att jag skulle bryta ihop.
Och det var när jag skulle locka mitt hår.
Var så nära till tårar av frustration och värk i mina ovältränade axlar.
Carro och Martin stod för "dagen efter födan" chokladdoppade jordgubbar, och lunchen :)
Tack för aproliga 24 timmar :)

Inga kommentarer: