söndag 24 april 2011

Jag fattar ingenting

Varför känns det som att jag är dum i huvudet, att jag är pucko, att jag har gjort fel, att jag borde ignoreras.
Jag måste ha gjort nåt under en psykos som jag inte en visste att jag har haft.

Det vart en tung kväll för mig.
Hade idiotiska förhoppningar som jag inte ens kom i närheten av.
Va trodde jag egentligen ???
Å va jag hatar mig själv när jag är så här korkad.

Uppe i huvudet VET jag hur jag ska tänka, vad saker beror på, men jag KÄNNER nåt annat. Fattar ni ???

Jag VET att jag inte gjort nåt fel, Men jag KÄNNER ängslan över situationen.....typ.

Bla bla bla.
Och detta mina damer och herrar vill jag inte att ni övertolkar. Vem eller vad det handlar om...........det står inte så spekulationer kan vara osanningar.

Oavsett hur det än står till så är jag inte arg på någon överhuvudtaget. Bara ledsen i hjärtat.

*PUSS*

Inga kommentarer: