tisdag 19 april 2011

Tjejsnack TEMA: Boende

1. Vad skulle du tycka om att bo i ett kollektiv, motivera gärna?
Å det skulle jag verkligen vilja testa på. Tror jag skulle passa perfekt i kollektiv. FOlk omkring mig hela tiden, man delar på allt och umgås. Barnen får nog ett öppnare sätt och blir sociala killar. ME LIKE !!!
Men manmåste ju ha nåt eget oxå så man kan få vara lite ifred så klart.

2. Lägenhet i stan eller hus på landet, varför?
Lägenhet i stan där det händer lite. Kanske skulle jag tycka annorlunda om jag hade körkort och bil för jag gillar ju hus, Men om man flyttar huset till stan är dte ett allternativ ???

3. Vilket land skulle du välja om du måste flytta från Sverige?
NORGE alla gånger. Så vackert !!!

4. Om du har flyttat hemifrån, skulle du då kunna flytta hem till dem igen?
Ja hem till mamma skulle jag kunna flytta igen tror jag minsann. Hon är som jag. Pappa skulle nog driva mig till vansinne på en kvart.

5. Vilken standard måste ett hotell ha där du ska vistas?
Oj där har jag inte så stora krav direkt. En säng att sova i...........ja det är typ det. Sen kan det ju vara skönt med toalett och dusch. och kanske en pool, men absolut inga krav.

Inga kommentarer: