torsdag 14 april 2011

Tjejsnack TEMA: Facebook

1. Hur ofta är du online på Facebook?
Oj, ganska ofta faktiskt. Typ JÄMT


2. Vad gör du när du är där inne?
Statusuppdaterar, snokar, kollar in bilder, snokar lite mer, läser va andra har skrivit, kollar mitt horoskop, spår mig i spåkulan så klart mm

3. Vad är det bästa med Facebook?
Att man har koll på sina vänner och når snabbt ut till alla istället för att ringa eller sms:a om man vill nåt speciellt. Och för att det är tillåtet skvaller. Det som skrivs skrivs ju för att andra ska kunna läsa. SÅ det är inga hemligheter och då känns dte ok att läsa och snoka lite ;)

4. Vilka grupper är du medlem i?
Har nyss tagit bort en hel del grupper, men nån filmgrupp, Alla vi somsaknar Tommys hår :), och nåt mera, minns inte riktigt.

5. Hur många vänner har du, “känner” du alla?
499st och NEJ jag känner verkligen inte alla. Jag försöker sortera bort dom som inte ens hälsar på mig men nya sånna kommer hela tiden och jag har inte hjärta att ignorera. Många är kompisar med mina småsyrror oxå och då känns det dumt att ta bort dom. Dock accepterar jag inte från folk som jag aldrig hört talas om och som jag inte har några gemensamma vänner med.


Vill du oxå svara på frågorna klicka HÄR för att komma till Tjejesnack

Inga kommentarer: