fredag 15 april 2011

Tjejsnack TEMA: Prylar

1. Har du mycket prylar, definiera? Jag har dom prylarna jag behöver, dock så saknar jag EN grej. Och det är en Digital Systemkamera.
2. Är det viktigt med prylar, varför?
Nej det är inte. Bara materiella/döda ting vilket inte ger mig så mycket alls. Jag föredrar upplevelser istället för prylar. "Mamma jag gör hellre saker än att få leksaker" Sagt av Ludde. Jag blir så stolt

3. Vilka prylar skulle du inte klara dig utan?
Kamera och mobil och tvättmaskin

4. Vilka prylar anser du vara onödiga?
PlattTV, Ipad å sånna grejer. Visst det är säkert skitkul, men nödvändiga ?? Nääääää

5. Vad för pryl köpte du senast?
Oj.....minns inte. Anses en möbel vara en pryl....i så fall var det några månader sen (kanske 4) då jag köpte en vit byrå på IKEA för 200:-

Länkar sidan HÄR

Inga kommentarer: