måndag 18 april 2011

Tjejsnack TEMA: Roller

1. Hur beter du dig i en grupp med okända människor?
Jag är nog den som känner mig tvuingad att prata så det inte blir tyst, men det är skönt om det finns nån annan som gör det istället, men finsn ingen så är jag en sån som slänger ut mig en massa onödogt skit.
Men jag gillar att träffa nya människor så jag är samtidigt nyfiken och vill lära känna dom


2. Vem är du i ditt hem?
Jag är mamman & slaven. Jag är den ingen har respekt för, men jag är nog den omtänksamma och omhändertagande. Samtidigt måste jag vara den hårda, bestämda och den som sätter upp regler med tanke på att jag är ensamstående. Men nu med en "sambo" så är jag nog "den som tar hand om"

3. Vilken roll har du bland vänner?
Oj, det beror nog på vem jag umgås med tror jag. Men det som de flesta säger är att jag är den pålitliga som dom vet att om dom berättar nåt för mig så stannar det hos mig. Är nog ganska lättsam och bjuder på mig själv. Men det är inget speciellt för mig för det gör alla mina vänner. Jag ser mig nog som en bra vän pga att jag är omringad av världens bästa kompisar och dom ska behandlas väl och dom är jag rädd om.

4. Vilken karaktär skulle du vilja spela i en film?
Jag skulle nog passa som nåt Psykfall i vilken film som helst.

5. Vilken typ av rollspel skulle du spela om du var tvungen?
Rollspel är väl inte min grej. Men skulle vara nåt inom sex då iså fall om min partner vill. Why not. Men skulle nog tycka det var lite pinsamt med rörmokaren och husfrun. Men man ska aldrig säga aldrig ;p

Länk till sidan hittar du HÄR

Inga kommentarer: