söndag 24 april 2011

A night with the Golden Girls

Hade typ världens mysigaste kväll igår utanför min balkong.
Fina MJ, HetC och HannaBanana (läs: häna banäna) Och KSA her self (jag)
Flera droppade förbi. Vi grillade, pratatde och drack och skrattade.
PanterTanterna levde livet igår skulle man kunna säga.


 Cider och ostbågar = oslagbar kombination

 HetC gör skäl för sitt smeknamn. Heting !!

Hänabanäna sköter grillarna ;)

Riven etikett....kallas öven sexuellt frustrerad

Skittrevliga killar som jag tyvärr glömt namnen på, tror dom vart lite chockerade över oss Golden Girls

Robyn gästade oss

Jag och stan snyggaste MILF

Klart vinkärringarna drack vin

Mattias "Muffen" Bergqvist

Jag och mina rynkor hade jätte roligt

Pure Joy 

Kvällen fortsatte hem till Puumala, sen ut på GM där det faktiskt var riktigt roligt.
Hade kunnat vara kvar tills det stängde men blev tvungen att följa med gänget.
Vi åkte tillbaka till Puumala och badade badtunna och speladeoch sjöng och pratade och hade fan det riktigt riktigt bra.
Fick även några oanständiga förslag under kvällen, en hel del komplimanger och uppskattning, så det var faktiskt jätte roligt.

Grottmannen dök upp på efterfesten och.....aj.......det kändes.
Och patetiska JAG tog chansen att skicka iväg ett patetiskt sms.

Enda missen under kvällen.












Inga kommentarer: