onsdag 19 oktober 2011

Blev erbjuden ett heltidsjobb

Hej å hå....nu vart jag erbjuden ett heltidsjobb. 
Inte för att jag kan jobbet, inte för att jag har kunskap inom det...utan för att jag är jag.
Hur fantastiskt är inte det. 
MEN, ja så klart så finns de ett MEN. 
Det är kvällar och helger bara. Vad händer med barnen, vart ska jag göra av dom ?? 

Ett heltidsjobb !!! Jag går snart in i Fas3 i Arbetsförmedlingens program, och ett heltidsjobb är ju det jag längtat efter och det här verkar ju hur kul som helst. 
VILL MÅSTE SKA !!!

Men varannan vecka behöver jag barnvakt 6 kvällar i veckan. Hur fixar man sånt ?? 

Ett jobb skulle innebära att jag slipper AF och bara DET skulle vara guld värt. 
Nu har jag ringt till pappa och torkat tårarna....och NU måste jag komma på nåt. 


Inga kommentarer: