måndag 24 oktober 2011

Pappa har mycket roligare leksaker

Hugo vill inte vara här, han vill hem till pappa för där finns det roligare grejjer. 
Känns ju kul. Har redan gått igenom det här med Ludde men det gör lika ont varje gång. 
Nej jag har inte råd att handla nya leksaker varje vecka dom är här och inte i stora mängder. 
Och jag VILL inte göra det heller.
 Och SPECIELLT INTE nu när det snart är jul. 

Det är nåt jag alltid sagt även när vi bodde ihop jag och Xet att jag VILL INTE skämma bort dom med saker. Det är det värsta jag vet. 
Och jag hatar när jag har känslan av att behöva konkurrera med materiella saker. 
Jag tänker inte göra det. 
Nån gång kanske kidsen förstår. 

Och om man nån gång överraskar dom med nåt så hör man 9 gånger av 10: "Det där har vi redan hos pappa"

*SUCK*






Inga kommentarer: