torsdag 27 oktober 2011

Iiiiiiiiiiiiiiiiiii (och lite patetisk läsning)

Ja det kanske pirrar lite, ja jag kanske är livrädd. 
Och det känns skumt att pussa någon utomhus där nån kan se. 
Som om han inte skämdes för att visas med mig. 
Jätte konstigt. 

Men jag är vaksam och som sagt livrädd.....snart kommer det nån bättre, smalare och snyggare än mig och jag är historia. 

Det har ju liksom hänt mer än en gång tidigare
Och nej det är inte synd om mig, jag får skylla mig själv

"Det är inte dig det är fel på, det är dom" Om jag hade fått en krona för varje gång jag hört den meningen. 

Men när det liksom händer gång på gång så kanske det kan vara jag. Hur otroligt skumt den än låter ;) !! 


Nåväl, nu andas vi och tar en dag i taget. 

Och idag säger jag iiiiiiiiii och njuter av den känslan. 
I morgon.....ja vad som händer då vet jag inte. 
Den som lever får se. 

Fortsättning följer !!!





1 kommentar:

pennypancake sa...

Ja njut vännen min d är du värd!!! & vi får väl hoppas att han inte e ett klappträ som dina andra boys;) d finns ju faktiskt BRA killar!!!