söndag 16 oktober 2011

Nu kommer känslan

Nu kommer den här känslan igen då det gör sådär fruktansvärt ont i hela mig.
Vildingarna.......mina fina underbara vildingar.
Vem ska jag nu bli galen på den här veckan, vem ska väcka mig kl sju och leka brottningsmatch bredvid mig i sängen, vem ska jag nu pussa så mycket jag bara kan, vem ska kladda ner vardagsrumsmattan med Oboy och vem ska nu komma upp när dom inte vill sova och berätta om sista gången dom åt muffins, vem ska jag nu ligga och titta på på kvällarna när det snarkas och smeka försiktigt på kinden, vem ska jag nu ha frågesport med vid frukostbordet och vem ska jag tjata på när vi ska iväg någonstans ???

DETTA är mitt liv och det är EXAKT så jag vill ha det.
Men jag får nöja mig med varannan vecka. Tydligen så är det bara så det är. NÖJA MIG ???!!
Fy fan vilket SÄMST uttryck.
Man ska vara så jävla nöjd jämt, ta det man får och tacka och se glad ut.
Japp så resonerar alla storsinta oegoistiska människor som är glada för lillfingret.

Ja i många fall är jag oxå det, MEN när det kommer till mina barn så vill jag fan INTE NÖJA MIG med halva deras uppväxt !!!

Inga kommentarer: