söndag 30 oktober 2011

Fullt hus

Fullt hus har vi. 
Ludde ville leka med en kompis och vips så har vi hennes två bröder här oxå. Kul kul !!!
Älskar att ha huset fullt med ungar. 
Kanske låter skumt med tanke på hur mitt tålamod har varit de senaste dagarna, men det är mycket lugnare med en massa kompisar till Vildingarna här än när det bara är dom två, för dom träter och bråkar och brottas mest hela tiden med varandra :) 
Nu leker dom jätte bra och man kan ja ju nästan säga att det är lugnt här hemma. 

I morgon åker dom igen och på ett vis ska det bli skönt, men jag vet ju att när morgondagen kommer så...ja då måste jag ta mig en terapipromenad efter jag lämnat dom. 

Jobbigt att känna att det ska bli skönt med lugn och ro. 
Är det tillåtet att känna så när man har kidsen varannanvecka ?? 


Inga kommentarer: