fredag 21 oktober 2011

Uppblåsta killar ?

På min Facebook har pappa kommenterat min status "Min önskelista till Jultomten: En uppblåsbar He-Man docka" med att: Har du inte haft tillräckligt med uppblåsta?: 
Hur tolkar man det här ??
Att jag haft MÅNGA killar ?
Att killarna jag har haft varit "uppblåsta" ?
Att jag har haft många uppblåsta dockor ?


Hmmm..........min pappa han kan han. 
MIN tolkning är att han tycker att dom jag haft har varit lite sisådär........där håller jag inte med på ett sätt. 
Jag har aldrig haft någon som är elak eller som har behandlat mig illa eller slagit mig. 



Jag tycker om dom jag har träffat fortfarande. 
Inget otalt med någon vad jag vet. 
Jag har svårt att släppa folk och bryr mig fortfarande om dom jag en gång träffat så klart och vill gärna behålla en vänskap även om det tyvärr inte alltid funkar. 

Det är lika när man lär känna deras vänner och familj och sen tar det slut, va svårt jag har att acceptera att man tydligen gör slut med DOM oxå. 
Herregud man slutar ju inte bry sig om människor bara för att det tar slut med någon kille. 
Iallafall inte jag. 

Som Robyn tex (och hennes Tuss)...henne fick jag ju med på köpet pga Grottis. 
Så allt sker av en mening. 








Inga kommentarer: