onsdag 15 februari 2012

Dagen har gått fort

Tog min en promenad på förmiddagen, mellanlandade hos mamsen och Ida och pratade lite.
Min trygga, snälla och bästa mamma. Det känns alltid så bra att vara där. 
Hjulen på väggarna är så typiskt min mamma <3


Sen hem igen, men tog mig en rejäl omväg och det kändes skönt att för första gången på nåt som känns som evigheter gå så jag svettades och kändes som det var motion. 
SÅåååååååå Gött. 

Väl hemma så var det dags för en kopp te
Drack Te som jag fått av MelH (GOOOOTT) ur koppen som jag fått av FrökenJ (FIIIIIIIN)

och så ringde det på dörren och där står AnnaPanna, med magen i vädret (bebis inuti den) så vi pratade lite och dagen har hittills gått väldigt fort. 

Har hunnit med att laga lite mat oxå, Kyckling, broccoli, vattenkastanjer och bambuskott. 
Såååå gott det vart då :) 

Nu ska jag rensa ur min garderob för pappa kommer över idag och förhoppningsvis får vi lite ordning i våran garderob här hemma.










Inga kommentarer: