tisdag 21 februari 2012

Tack MAMMA

 Lämnade kidsen sen vidare till lasarettet där dom stack mig lite här och där för kärlen täppte igen sig och blodet vägrade komma ut. 
Dom grävde lite, stack på ett annat ställe och på ett till och ett till. 5 stick fick jag + illamående och yrsel och kallsvettningar. Jepp...KANON !!



Sen kom mamma och hämtade mig 

 Vi åkte två gånger till tippen för att tömma min balkongen från så sjukt mycket skit. 

Nu ser det ut så här. Innan var det grejer överallt och stolen närmast precis vid balkongdörren var det enda man kunde nå i stort sett. 
Skrivbord, madrasser, stora sopsäckar med pant. 
FULLT med kassar med gamla kläder och minnen från alla fester som ägt rum här hemma låg i kassar i form av Champange, vinflaskor, ölburkar och cider. 
+ en MASSA tomkartonger
Men nu är skiten borta. 
Den lilla tomten utan näsa och tofs på luvan hade jag inte hjärta att kasta. Hittade en i en kasse med elprylar, visade den för mamma i hopp om att hon skullevara den TUFFA och säga typ: Kasta den där, va ska du med den till? 
Men näää, mamma fick hundögon och sa: Ååååååå, NEj, den dääääär kan du inte kasta.

Så där sitter den nu. 




Inga kommentarer: