fredag 17 februari 2012

Idag

Uj va dagen går fort. 
Har hunnit med massor känns det som.

Skulle hälsa på kidsen men Hugo var ledig, men Ludde fick jag minsann stora varma kramar ifrån. UNDERBART UNDERBART UNDERBART, men samtidigt gör det så ont. 
Ont att jag inte kan säga: Följ med mig hem, ont att inte få kramar från Hugo. Ont ont ont men oxå UNDERBART att få se min förstfödda fina kille. 

Sen möta upp med Nettan, men hittade på Ida på vägen så vi tog sällis till Lasarettet där jag skulle träffa N. 
Sprang in för provtagningen men den kunde inte göras för kl var kvart över tio !!!???
Och proverna ska tas INNAN tio tydligen. Tänk va lite man vet. 

Sen hej då Ida och Hej Nettan och Max. Promenad i det fina vädret.
Huvudet värkte som aldrig förr och jag kände mig illamående, men skit samma.
Sol, en fin vän och röra på fläsket.....det är grejjer det.
Sen förbi mamsen som precis skulle åka så hon och syrran (Ida) skjutsade hem mig.


Gjorde mig i ordning och sen ner på stan för att träffa M som bjöd på lunch. 
Han fixade nya glasögon och sen gick vi hem och han blev upphämtad av några vänner och nu ska jag ta det MEGA LUGNT för annars får jag nog ta första bästa såg och kapa huvudet.


1 kommentar:

Catta sa...

Men så vackra ni är alla systrar.
Underbar bild på er.