tisdag 21 februari 2012

Massage och middag tack

Nu Har vi varit hemma en stund jag och Luddis, spelat UNO, jag har lagat mat till mig själv då barnen får matlåda från igår. 

Å va jag önskar att jag slapp, att man kunde komma hem till färdiglagad middag och att nån hade städat hela lägenheten åt mig och bara säger: Sätt dig ner Anneli, maten är klar, sen när du ätit färdigt så har jag hält upp bubbelbad till dig, och efteråt ska du få en rygg/ansikts/huvud/hand och fotmassage.
Oooops kom visst in på lite drömmar där. 

Men ja jag har som sagt lagat mat. Kyckling, broccoli, vattenkastanjer och bambuskott, Soya, sambal oelek, kryddor och nåt annat som jag blivit helt såld på som jag glömt namnet på och sweet chili sås. GOTT vart det. 

Vi saknar Hugo nu, men fick meddelande om att han kommer att bli hemskjutsad vid sex tiden. 
Snälla föräldrar mina barns kompisar har som ställer upp och skjutsar och hämtar mina barn. 
Sånt gör mig så rörd, tacksam och glad !!!!!

Nu har jag en huvudvärk som nästan är värre än värst. Känner mig grinfärdig men biter ihop. 
Snart får man lägga sig och sova !!!

P.S
MJ är den som oftast lagar mat till mig ibland så jag slipper. Och det är ljuuuvligt





Inga kommentarer: