onsdag 15 februari 2012

Vad är en mamma utan sina barn ?

Sitter här hemma och ångrar min luggklippning, digiscrappar, lyssnar på ballader på Spotify och funderar över livet. 
Inser att jag är ganska vilsen. 
(nej jag dricker inte vin nu)
Veckorna då jag har barnen, DÅ vet jag vem jag är och då känner jag att jag har ett syfte och jag känner mig trygg. 
Dom andra veckorna är jag liksom....ja vad/vem är jag ? 


Alla mina tankar på sista tiden hamnar hos mina barn, det är så intensivt. 
Vetskapen att dom bara är ett stenkast bort när dom är i skolan och på dagis gör det nästan jobbigare. 
Jag kan liksom inte bara hämta dom när jag vill.
Jag har tydligen inte den rätten. 


Jag måste hitta mig själv även dom veckorna dom inte är hos mig, men jag är väldigt vilsen och ofokuserad på allt annat och det känns inte ok. 
Det finns människor runt mig som förtjänar mer än så :( 


Vad är en mamma utan sina barn ??? 
Dom är ju hos mig även om jag inte kan krama dom och se dom, men i hjärtat är dom HELA tiden. 







Inga kommentarer: