onsdag 30 januari 2013

En bra dag minsann

 Jobbat till kl två och haft en bra dag bland fina kunder. 
Fick skjuts hem och tog emot 5 härliga och underbara tjejer för lite terapi-te. 
Dom stunderna betyder massor för mig.
Alltid lika trevligt att bli uppdaterade i varandras liv. 

Sen ner till PO-skolan och hålla ett öga på J åt Nanny och sen spana in mina vildingar och passa på att pussas och kramas lite. 

Roliga diskussioner med en annan mamma som var där hade jag oxå. 

Sen hem till mamma (fast hon jobbade) och pratade lite med Fia och Emma och fick även mina toppar klippta av Emma. 
ÄNTLIGEN !!!!

Så jag har haft en riktigt riktigt bra dag. 

Det enda som fattas nu är ett riktigt bra ligg.
Och eftersom jag tar det jag får så går jag till sängs med mig själv i natt ;) 



Inga kommentarer: