lördag 19 januari 2013

Världens sämsta förälder

Ludde har haft världens sämsta dag någonsin tydligen och jag känner mig som världens sämsta mamma.
Han är ledsen och känner att jag bara tycker om Hugo. 
TÄNK OM HAN KÄNNER SÅ På RIKTIGT !!
Då har jag verkligen misskött min roll som förälder :'( 

Det är så hemsk att jag aldrig kan känna mig bra och tillräcklig oavsett vad jag gör. 
Jag agerar fel och beter mig själv som en barnunge emellanåt.
Det är jävligt drygt att vara förälder med det här dåliga samvetet, kraven mm 

Idag är det även mensen som talar, det är jag mycket medveten om och jag förstorar upp och överdriver ALLT. 
Lyssna nu bara: 
Jag skulle vilja ha den där känslan att FAN VA BRA JAG ÄR !!
Jag undrar hur den känns. 

Jag kanske borde sträva efter att bli bättre istället för att sitta här och tjura. 




Inga kommentarer: