onsdag 16 januari 2013

Nunnetrosor

Det bästa med mens är att man slipper ha sina "sexiga trosor".
Jag kan ha mina trasiga fula mönstrade enorma bomullstrosorna på mig med gott samvete.
Ja, som om det vore någon skillnad då.
Jag har dom fan jämt på mig.
Jag går omkring här som den ofrivilliga nunnan jag är i mina mammeluckliknande trosor med magen vällandes över.
Ja sexiga underkläder på den här kroppen är som att dekorera bajs med strössel ungefär.

Och just nu går hela världen (och med det menar jag alla mina "vänner" på FB) på diet och tränar ihjäl sig och är så duktiga medan jag sitter på mitt arsle och läser om dom gömd bakom min fantastiska IPad.
Heja mig......eller inte.

Nåväl, nu ligger jag i sängen och tänkte kolla lite på resor och drömma mig bort till en vit strand och en snygg kropp.

Hepp hepp



Inga kommentarer: