tisdag 22 januari 2013

Stackars människa

Jag avskyr mig själv när jag dömer människor, tycka illa om dom och irriterar mig på deras beteende. 
Jag vill inte göra det och känner mig hemsk.  

MEN: GUNILLA PERSSON i Hollywoodfruar gör mig lite smått galen.
Den kvinnan är verkligen speciell. 
Hon kanske inte har haft det lätt, hon gör väl säkert det bästa hon kan.....MEN, det kommer alltid ett MEN.  

Hon är liksom som färgen man avskyr, ljudet man inte klarar av att lyssna på, hemorrojderna som aldrig försvinner, den starka lampan som lyser en rakt i ansiktet, hon är mensen under en utomlandssemester..........
Voi voi

Men, samtidigt är hon bajslukten man inte kan sluta sniffa efter :)

På nåt vis det värsta som finns, på ett annat vis lite härlig på ett läskigt sätt
haha







Inga kommentarer: