tisdag 29 januari 2013

God morgon

Då var det dags att hoppa in i duschen, käka lite frukost och sen bege sig till jobbet kl 11-18 !!
JAG HAR LIKSOM ETT JOBB !!!
Vet ej hur länge dock, men jag njuter av att faktiskt ha ett värde just NU. 
Man är inte värdelös som arbetslös, men känslan man har om sig själv när man är det, den är verkligen inte något vidare.

Kan jag få ett jobb, kan alla få det. 

Men det är svårt att sälja in sig på arbetsintervjuer om man själv bara tycker att man är helt kass.

Jag kände att jag tog upp deras dyrbara tid när jag var på någon intervju.

Men så var det en sån härlig kille/man på Adecco som gav mig en chans fast jag kanske hade den mest pinsamma arbetsintervjun i hela mitt liv (jag tjurade liksom där) 
DET HÄR GÅR ÅT HELVETE tänkte jag. 
Jag kommer ALDRIG att få det här. 

MEN............nu jobbar jag på ICA 


Inga kommentarer: