söndag 2 februari 2014

Alltså.....vilken jävla dag

Alltså den här dagen tog verkligen all min kraft och den får mer än gärna ta slut nyss. 
Och ja, min mens spelar nog huvudrollen i denna dramatiska dag. 
Efter bion ville Ludde på Hockey, dom andra killrna ville INTE det, så det vart tjafs direkt efter bion var slut. 
Sen gick dom med på att gå till Fagerliden, då upptäcker jag att jag inte har mina nycklar med mig. 
Har jag tappat dom på bion. 
Går dit igen, Ludde skitsur och går åt andra hållet. 
Nycklarna är inte där. 
Jag har alltså låst in dom där förbannade jävla nycklarna IGEN. 
När mannen med extra nyckeln kommer och tar 800:- för att han öppnat min dörr så brister det för mig. 
Jag gråter och gråter och gråter och gråter. 
800:- är MYCKET pengar och inget jag hade råd med. 

Men men, vi lär ju komma in. 

Stackars mina barn som sett mig idag som ett jävla vrak. 
Känner mig lite som en psykopatkärring. 

VARNING för mig idag. 

Inga kommentarer: