måndag 17 februari 2014

I brist på annat

1.Vad heter du, och vilka är dina vanligaste smeknamn? Anneli och mamma ;)
2. Vilken tid på dygnet föddes du? 23:57 på natten 
3. Har du några syskon? I så fall, vad heter dem, och hur gamla är de? Lisa 23, Ida 21, Liv 21, Emma 19, Elin 19, Fia-Lotta 18
4. Hur mycket tycker du det är lagom att ge för ett par jeans? 600:- kanske, köper sällan jeans
5. Var bor du? Fagersta
6. Har du alltid bott i samma kommun? Nej, har även bott i varberg och örebro
7. Gillar du att bo där du bor nu? Ja, jag trivs med staden och lägenheten :D 
8. När du är 45, var bor du då? Säkert kvar på samma gatan som nu :)
9. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då? Nejpengar är inte allt 
10. När du festar, dricker du mer än vad de flesta andra gör? Nej, jag dricker ganska sparsamt.
11. Har du någon gång provat droger? En gång när jag var med en kompis i Indonesien så provade jag "mushroom-tea" Det var första och sista gången. 
12. Om du var pank och fast i Amsterdam, skulle du då överväga att prostituera dig själv för att komma hem? Nej, haha, tror inte jag skulle få ihop några pengar där så jag ringer nog en vän istället.
13. Tänder du på porr mellan två individer av det kön du inte är? Njea, nej tittar inte gärna på det iallafall.
14. Har du någon gång velat vara det kön du inte är? Massor med gånger 
15. Vilken kroppsdel gillar du mest hos dig själv? Ögonen
16. Vilken/a är din/a favoritfärg? Vit, svart, blå och röd
17. Vilken är din favoritårstid? Vår, solen kommer fram och man får energi
18. Vilket datum är det idag när du svarar på dessa frågor? 17:e feb 2014
19. Varifrån kopierade du dessa frågor? Från en blogg som hette ”Nathalies tankar"
20. Lyssnar du på musik just nu, och i så fall, vilken låt? Nej, jag lyssnar på TV:n
.
RELATIONER
21. Till vem sa du ”jag älskar dig” senast? Mina barn när jag skulle lägga dom
22. Känner du att du älskar dina närmsta vänner? Ja det skulle jag nog säga
23. Har du haft ett förhållande som varat i över ett år? Japp
24. Älskar du båda dina föräldrar? Ja, självklart de är underbara båda två
25. Hur länge har du känt din äldsta vän? Sen andra klass
26. Anser du att man kan ha samma relation med ett husdjur som en vän? Ja, svårt att sätta mig in i det, men vet ju att folk gör det.
27. Är du kär just nu? Vet inte om jag vågar erkänna det riktigt. Men ja, jag är nog det. 
28. Har du varit i fler än fem förhållanden de senaste två åren? Nej nej nej 
29. Vilken relation har du till dina klasskamrater/arbetskamrater? Inga jag umgås med privat men jag gillar dom flesta 
30. Anser du att det är fel med kärleksrelationer på jobbet? Nej, kärlek är bra. Kör på. 
.
MOBILEN
31. Vad har du för mobiloperatör? Telenor
32. För hur mycket ringer du i månaden? Antagligen FÖR mycket 
33. Hur många sms skickar du i månaden? Ingen aning
34. Vem pratar du oftast i telefon med? Mamma, Danne
35. Vad står det i ditt senast inkomna sms? "det är inte min, annars hade du fått den"
36. Vilka kontakter har du som börjar på S? Oj, 14 st orkarinte skriva
37. Har du haft en 3310? Så klart jag har :) 
38. Har du minst hälften av dina bdb-vänners nummer i mobilen? Va ?? 
39. Kan du din mammas, din pappas, och minst fem vänners mobilnummer? Nej nej nej, kan bara pappas.
40. Har du någon gång skickat ett e-mail från din mobil? Ja, ett antal gånger
.
PERSONER
41. Vem vill du se som julvärd julen 2014? Leif GW Persson
42. Vem är den bästa läraren du någonsin haft? Bernt "valrossen"
43. Vilka är dina förebilder? Mamma
44. Är det synd om Kikki Danielsson? Ja, det är det!!!
45. Är det synd om Lars Danielsson? Hmm… 
46. Kan du nämna fem stadsministrar under 1900-talet i Sverige? Nej tror fan inte det, inte så insatt
47. Uppfattar du att en person är smart bara för att hon/han bär glasögon? hahaha nääää
.
EGENDOMLIGA SAKER
48. Har du en speciell relation till A/K-brunnar? Mmmmm tyvärr än idag 
49. Känner du att du ibland har tvångstankar? det finns nog ett par sådana, men inga jag lider av direkt. 
50. Har du saker du måste göra innan du kan sova? Om jag får välja vill jag helst borsta tänderna, ha sex, gosa och sen somna
51. Har du en speciell relation till talet ”747″? Nej skulle jag det?
52. Tittar du fortfarande på barnprogram då och då? Ja, om kidsen tittar så tittar jag
53. Är du hypokondriker? Kan nog hända ibland faktiskt. Det är väl en sjukdom va ;) 
54. Har du egna uttryck som kan uppfattas konstiga av andra? Nja, kanske mer när jag var yngre
55. Har någon sagt att du är konstig? Det har väl hänt ja haha
57. Försöker du vara annorlunda? Nej, jag är nog rätt "normal"
58. Klär du dig medvetet annorlunda? Nej jag klär mig i det jag känner mig bekväm i

Inga kommentarer: