onsdag 19 februari 2014

Be with someone who is proud to have you

När jag var ung träffade jag en kille i smyg. 
I smyg enbart för att han inte ville visa sig ute med mig. 
Jag var inte tillräckligt snygg plus att jag var tjock också. 
Jag fick inte berätta för någon om våran relation. Vad han hade mig till är för mig ännu idag ett mysterium . 
Jag var så ung och köpte allt han sa och jag ifrågasatte inte ens det. 
Såklart han skämdes över mig, tänkte jag.
Jag vart ganska snabbt utbytt oxå. 

En kort period i livet som har satt sina spår.
Jag skäms aldrig för den personen jag träffar, men jag är rädd att den ska skämmas över mig så jag brukar ofta vara reserverad. 
Jag VET att det är en fånig tanke, en idiotisk tanke rent utsagt, men jag jobbar på det ;)

Be proud of the one you have











Inga kommentarer: