fredag 21 februari 2014

Fredag

Nu är kidsen lämnade för den här veckan. 
Det har varit ganska mycket bråk så denna gång känns det ganska välkommet med lite andrum. 
Och så fort den meningen ens är tänk och speciellt nu nedskriven så kommer det där monstret, den tunga bördan som kallas SAMVETE. Samvete av det dåliga slaget. 
Men ja, jag står för det denna gång. 
Tror kanske kidsen tycker det ska bli skönt att komma ifrån Häxan Surtant (jag alltså) ett tag oxå. 

Men visst blir det tomt, men lägenheten är ren, sängen är renbäddad, disken diskad. 
lite småplock kvar bara som jag ska ta tag i efter att jag har duschat. 

Nu är jag ledig fram till kl tre och sen ska det jobbas. Magen känns sådär faktiskt. 
Hade gärna tagit hand om mig själv iallafall en dag till, men vem har råd med det ? 

Inga kommentarer: