måndag 23 juni 2014

Hänger på trenden med före och efter bild

Efter semestern förra året så satt arbetsbyxorna så tajt att jag inte kunde knäppa dom. 
JÖSSES !
Då var jag som störst.  Alla bilder på mig själv kastade jag. Sparade dom där jag lyckades se "normal" ut. 
Men idag hittade jag dessa två till vänster på min gamla dator. 
Och ja, nog är det skillnad allt. 

Min tränings och viktresa är inte så extraordinär när man ser hur folk förändras från tjockisar till supertränade varelser med ett sexpack på magen. 

Jag har börjat träna, det är allt. 2 gånger i veckan och nu lir det iallafall fem dagar. Och i och med träningen så kommer tanken på kosten på köpet. Det känns så jäkla bortkastat att träna som fan men samtidigt trycka i sig massa skit. 
Och som jag sagt så har jag problem med just det. Men jag jobbar på det och jag ska vinna även den kampen. Och när det faller på plats så kommer den här kroppen att må bra på riktigt. 

Jag är värd det här. 

Inga kommentarer: