söndag 29 juni 2014

Tjena dagenefteråmgest

Kan väl kanske inte kalla mig bakis. Mer trött och lite sliten. 
Men dagenefterbajsandet kan vara det som gör det hela värt det. 

Ja igår så fick jag väl i mig lite för mycket alkohol. Ätit för lite på dagen och sovit för få timmar och jobbat hela förmiddagen. Nja, men jag höll mig på benen, hade skoj å så. Men oavsett får jag alltid bakisångest dagen efter. 

Skickade väl iväg ett liiiiitet meddelande på kvällen, men ja...........nä. Jag är ju en idiot ibland och med alkohol i blodet höjer jag mig ytterligare ett snäpp på idiotskalan. Kanske inte hade känt mig lika dum om jag fått svar....men äh...sån är jag liksom ;-) *skjut mig*

Klippte mitt eget hår gjorde jag oxå. För jag ville ha tydligare etapper. 
Jo, men det fick jag iallafall. Så: mission completed. Tummenupp på den va hahaha





Inga kommentarer: