söndag 12 oktober 2014

Idag kan vara dagen då jag bryter ihop på riktigt

Idag måste jag verkligen anstränga mig för att inte rymma hemifrån längre än utanför porten (Ja, jag går ut då och då för att inte få det där utbrottet som kommer att rasera hela Ringvägen) 
Idag (igen) testas mitt tålamod till MAX. Jag är så sur och så arg och irriterar och lättretad. Jag önskar att jag kunde gråta men det går inte, men skulle behövas en utrensning i form av ett breakdown. 
Snälla Gud säg att det är PMS:en som gör så här så jag inte är en riktig överkänslig satmara på riktigt. 

Dom slåss, härjar, kastar grejer, svär, trotsar, vägrar att lyssna, smäller i dörrar, bråkar, tjatar och gör i princip allt som står på listan: "hur man driver en mamma till vansinne"

Barn precis som vi föräldrar i deras ögon, kan vara skitdryga ibland!!!!!! 
Det är dagens sanning. 

Ja, kom igen nu alla präktiga. Döm mig bara!!! 

Inga kommentarer: