lördag 25 oktober 2014

Kväller

Det vart en lyckad fest för kidsen. Men tyvärr (och som vanligt får man nästan säga) så vart det ett tråkigt avslut med en massa tjafs och bråk. 
Känner mig så otillräcklig och värdelös då jag inte kan få ordning på situationen. Blir så frustrerad och arg och ledsen, Men några tårar kommer det inte hur gärna jag än vill få ur mig lite och bara det är en frustration i sig. 

"Mamma, det var en jätterolig fest tycker jag. Förutom det där bråket sen"

Ja, jag hoppas att det roliga vägde upp för barnen i allafall. För mig....nja. Det tog så mycket av min energi. :( 

Usch.....idag känner jag mig inte som en bra mamma. 
Men när jag tidigare satt och gjorde spök och spindel dekorationer då väntade jag på att nån skulle komma med ett "mother-of-the-year-award" till mig. 
Tänk va fort känslor kommer och går. 






Inga kommentarer: