onsdag 8 oktober 2014

Jag har iallafall inte twitter

Jag är ju som dom flesta redan vet en liten "uppmärksamhets/bekräftelse-hora"
Och hittar jag en bra bild eller om jag blir sjukt apsnygg på ett kort, eller tycker själv att jag har nåt vettigt/roligt/tänkvärt/smart att säga så vill jag gärna säga/visa det ÖVERALLT. Överallt och ofta
Och med överallt så menar jag FB, Bloggen och Instagram.  Har jag glömt nåt ? 

Så kom jag ju på att det finns dom stackarna som läser bloggen OCH har mig på FB OCH följer mig på Instagram. 
Och er....er tycker jag synd om haha. 

Men jag är ju lite ensam ibland och uttråkad och skriver man nåt så kanske man har tur och det skrivs nåt. Känner mig lite mindre forever alone då :) 

Jag har ju iallafall inte twitter och inte heller längre snapchat, va glada för det ;)